ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

5 αντιγηραντικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι!

Η επαναλήψη αυτών των ασκήσεων είναι ουσιαστικά μια μη επεμβατική, εναλλακτική λύση στο Botox και τις χειρουργικές επεμβάσεις που βοηθά στην απομάκρυνση λεπτών γραμμών, χαλάρωσης και ρυτίδων.

Οι παρακάτω αντιγηραντικές ασκήσεις για το πρόσωπο έχουν σχεδιαστεί για να διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης στο μεσαίο στρώμα του δέρματος δίνοντάς σας ένα πιο ομαλό, πιο εύπλαστο, πιο σφιχτό δέρμα.

Η προτεινόμενη ρουτίνα είναι να κάνετε αυτές τις αντιγηραντικές ασκήσεις προσώπου για 20 λεπτά, έξι φορές την εβδομάδα. Μπορεί να φαίνονται υπερβολικά, αλλά έτσι είναι σίγουρο ότι θα δείτε αποτελέσματα γρήγορα. Όλοι έχουν διαφορετικά πρόσωπα, οπότε ο χρόνος που χρειάζεται για να δούμε τις αλλαγές ποικίλλει από άτομο σε άτομο.

Μετά από δύο εβδομάδες, η βελτίωση στο πρόσωπο θα είναι ορατή. Μετά από δύο έως τέσσερις μήνες, υπολογίζεται ότι θα έχετε λιγότερες λεπτές γραμμές και θα φαίνεστε πιο υγιείς και με νεανικό πρόσωπο. Μέσα σε 6-9 μήνες, όσοι το έχουν δοκιμάσει αναφέρουν ότι φαίνονται και νιώθουν πολλά χρόνια νεότεροι και αισθάνονται πιο χαλαροί μέσα τους.

Άσκηση 1η

Ιδανικό για: Βλεφαρίδες, πόδια της χήνας, σακούλες και πρήξιμο.

Βήμα 1: Πιέστε τα δύο μεσαία δάκτυλα μαζί στην εσωτερική γωνία των φρυδιών, στη συνέχεια με τα δάχτυλα δείκτη, ασκεί πίεση στις εξωτερικές γωνίες των φρυδιών.

Βήμα 2: Κοιτάξτε ψηλά και σηκώστε τα κατώτερα βλέφαρα προς τα πάνω και στη συνέχεια χαλαρώστε.

Βήμα 3: Επαναλάβετε έξι φορές και ολοκληρώστε κλείνοντας σφιχτά τα μάτια για 10 δευτερόλεπτα.

Άσκηση 2η

Ιδανικό για: Γραμμές στα μάγουλα και χαλάρωση του δέρματος.

Βήμα 1: Κρύψτε τα δόντια με τα χείλη σαν να θέλετε να φτιάξετε ένα σχήμα «O» με το στόμα.

Βήμα 2: Χαμογελάστε πλατιά κρατώντας τα δόντια κρυμμένα και επαναλάβετε έξι φορές.

Βήμα 3: Στη συνέχεια, διατηρήστε το χαμόγελο καθώς τοποθετείτε το δείκτη σας στο πηγούνι. Στη συνέχεια, ξεκινήστε να κουνάτε το σαγόνι πάνω και κάτω καθώς γέρνετε το κεφάλι προς τα πίσω. Χαλαρώστε και επαναλάβετε ακόμα δύο φορές.

Άσκηση 3η

Ιδανικό για: Οριζόντιες γραμμές στο μέτωπο.

Βήμα 1: Τοποθετήστε και τα δύο χέρια στο μέτωπο προς τα μέσα και απλώστε όλα τα δάχτυλα ανάμεσα στα φρύδια και τη γραμμή των μαλλιών.

Βήμα 2: Σύρτε απαλά τα δάχτυλα προς τα έξω στο μέτωπο, εφαρμόζοντας ελαφριά πίεση για να σφίξετε το δέρμα.

Βήμα 3: Χαλαρώστε και επαναλάβετε 10 φορές.

Άσκηση 4η

Ιδανικό για: Σακούλες στα μάτια και πεσμένα φρύδια.

Βήμα 1: Τοποθετήστε ένα δείκτη κάτω από κάθε μάτι, ώστε να δείχνει προς τη μύτη.

Βήμα 2: Κρύψτε τα δόντια και μισανοίξτε το στόμα.

Βήμα 3: Κοιτάξτε προς τα πάνω για 30 δευτερόλεπτα.

Άσκηση 5η

Ιδανικό για: Γραμμές και χαλαρό δέρμα στο λαιμό.

Βήμα 1: Κοιτάζοντας ευθεία, τοποθετήστε τις άκρες των δακτύλων στο κάτω μέρος του λαιμού και τραβήξτε ελαφρώς το δέρμα προς τα κάτω με το κεφάλι προς τα πίσω.

Βήμα 2: Φέρτε το κεφάλι πίσω στο στήθος και επαναλάβετε δύο φορές περισσότερο.

Βήμα 3: Τέλος, προτάξτε το κάτω χείλος όσο το δυνατόν περισσότερο για να τραβήχτουν οι γωνίες του στόματος και τοποθετήστε τις άκρες των δακτύλων στα κόκκαλα του λαιμού με το πηγούνι στραμμένο προς τα πάνω. Κρατήστε για τέσσερις βαθιές αναπνοές.