ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Πως στο πρόσωπο φαίνεται η έλλειψη βιταμινών

Είμαστε ό,τι τρώμε. Αυτό αποδεικνύεται από την εμφάνιση που μπορεί να έχει το πρόσωπό μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι ελλείψεις σε βιταμίνες και μέταλλα μπορούν να προκαλέσουν στο πρόσωπο βλάβες που συνήθως τις παρερμηνεύουμε ως αποτέλεσμα της γήρανσης.

Οι ελλείψεις που φαίνονται στο πρόσωπο

Πόδι της χήνας και ρυτίδες

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης της βιταμίνης Β12. Η βιταμίνη Β12 επηρεάζει την υγεία των ματιών και του δέρματος.

Καλές πηγές πρόσληψης βιταμίνης Β12: τυρί, αμύγδαλα, αυγά.

Σκασμένα χείλη

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης της βιταμίνης Β6, η οποία επηρεάζει την ελαστικότητα του δέρματος.

Καλές πηγές προσληψης βιταμίνης Β6: πατάτες, ενισχυμένα δημητριακά.

Κόκκινο δέρμα

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης ψευδαργύρου, η οποία συνδέεται επίσης με την ακμή.

Καλές πηγές πρόσληψης ψευδαργύρου: γιαούρτι, μοσχαρίσιο κρέας, ρεβίθια.

Ξηρό δέρμα

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης βιταμίνης Α. Η βιταμίνη Α, γνωστή και ως ρετινόλη, είναι απαραίτητη για να παραμένει το δέρμα σφριγηλό και νεανικό.

Καλές πηγές πρόσληψης βιταμίνης Α: συκώτι, γλυκοπατάτα, τυρί.

Πιτυρίδα

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης βιταμίνης Β7. Η βιταμίνη Β7, γνωστή και ως βιοτίνη, επηρεάζει την υγεία των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος.

Καλές πηγές πρόσληψης βιταμίνης Β7: αυγά, προϊόντα ολικής άλεσης, γάλα.

Αδύναμα μαλλιά

Είναι συχνά αποτέλεσμα έλλειψης βιταμίνης C, η οποία εμπλέκεται, μεταξύ άλλων, και στην υγεία των μαλλιών.

Καλές πηγές πρόσληψης βιταμίνης C: εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδιο.