ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες: Τι να αποφύγετε

Μία από τις πιο δημοφιλείς δίαιτες για να χάσετε βάρος είναι η δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.

Κάποιες τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες είναι απαγορευτικές και καλό είναι να τις περιορίσετε. Σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να μην γνωρίζετε καν ότι αυτά τα τρόφιμα είναι ακατάλληλα για μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων. Ευτυχώς υπάρχουν εναλλακτικές ώστε να αντικαταστήσετε πολλές από αυτές τις τροφές με άλλες εξίσου νόστιμές.

Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες περιλαμβάνουν συνήθως 20-100 γραμμάρια υδατανθράκων ημερησίως, ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σας.

Ακολουθούν 7 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν ακολουθείτε μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων.

  1. Ψωμιά και δημητριακά. Τα περισσότερα ψωμιά και δημητριακά και φυσικά τα κράκερ και τα πατατάκια, έχουν υψηλή ποσότητα υδατανθράκων. Σε αυτές τις τροφές συμπεριλαμβάνονται τα δημητριακά ολικής άλεσης και του ψωμιού ολικής άλεσης.
  2. Ορισμένα φρούτα. Τα γλυκά και αποξηραμένα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Η μπανάνα, τα σταφύλια, τα μάνγκο και τα αχλάδια καλό είναι να αποφεύγονται. Εναλλακτικά μπορείτε να καταναλώνετε μούρα.
  3. Αμυλούχα λαχανικά. Αν και πολλά λαχανικά έχουν λίγους υδατάνθρακες, ορισμένα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Είναι καλύτερο να επιλέγετε κυρίως μη αμυλούχα λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες όταν περιορίζετε την πρόσληψη υδατανθράκων. Το καλαμπόκι, οι πατάτες, οι γλυκοπατάτες και τα παντζάρια είναι τα λαχανικά που καλό είναι να αποφεύγετε σε μια τέτοια δίαιτα.
  4. Ζυμαρικά. Τόσο τα κανονικά όσο και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Τα noodles λαχανικών αποτελούν μια υγιεινή εναλλακτική λύση με λίγους υδατάνθρακες.
  5. Μπίρα. Η μπίρα περιέχει μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων και γι΄αυτό θα πρέπει να την αποφεύγετε. Προτιμήστε, λοιπόν, το ξηρό κρασί.
  6. Γλυκά γιαούρτια. Τα γλυκά γιαούρτια με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά συνήθως έχουν τόσους υδατάνθρακες όσους το παγωτό και άλλα επιδόρπια.
  7. Χυμοί. Οι χυμοί φρούτων έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και η κατανάλωσή τους πρέπει να περιοριστεί ή να αποφευχθεί, ειδικά σε μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων.