ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Διατροφή για σύσφιξη του δέρματος

Το κολλαγόνο, η ελαστίνη, οι ανθοκυανιδίνες και η βιταμίνη C και Α είναι ουσίες που βοηθούν στη σύσφιξη του δέρματος. Υπάρχουν τροφές που αν τις προσθέστε στο διαιτολόγιο σας, μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ελαστικότητα του δέρματος και να ενισχύσετε τη σύσφιξη του.

Σόγια: Τα προϊόντα σόγιας περιέχουν φυτικές ορμόνες που ενισχύουν το κολλαγόνο. Αντικαταστήστε το γάλα αγελάδας με γάλα σόγιας και αυξήστε την παραγωγή κολλαγόνου απ΄τον οργανισμό.

Φρούτα του δάσους: Οι φράουλες, ή τα cranberries καθώς και τα άλλα berries περιέχουν πολλά αντιγηραντικά στοιχεία. Αυτά τα φρούτα εκτός από βιταμίνη C έχουν και ανθοκυανιδίνες οι οποίες δρουν στο δέρμα ενισχύοντας το κολλαγόνο και καταπολεμώντας δερματικές παθήσεις όπως η ακμή. 

Εσπεριδοειδή, πιπεριές και ντομάτα: Η κατανάλωση αυτών των τροφών αυξάνουν την ελαστίνη του δέρματος. Κάθε πρωί πιείτε ένα χυμό πορτοκάλι με γκρέιπφρουτ ή προσθέστε πολύχρωμες πιπεριές και ντομάτα δίνοντας χρώμα στη σαλάτα σας.

Καρότο και γλυκοπατάτα: Προσθέστε στη σαλάτα σας καρότο και αντικαταστήστε την κλασική πατάτα με γλυκοπατάτες. Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α που βοηθούν την ελαστικότητα του δέρματος. 

Ξηροί καρποί: Λιναρόσπορος, αμύγδαλα και αβοκάντο περιέχουν βιταμίνη Ε και ωμέγα 3 που είναι πολύ σημαντικά ειδικά μετά τα 50, για την αντιγήρανση του δέρματος και την υγεία της γυναίκας. Καταναλώστε τα καθημερινά προσθέτοντας βούτυρο αμυγδάλου στο πρωινό σας, αβοκάντο στη σαλάτα σας, λιναρόσπορο στο γιαούρτι σας ή μία χούφτα καρύδια σαν snack στο γραφείο.

Ψάρι: Ειδικότερα σολομός και λιπαρά ψάρια όπως είναι οι σαρδέλες και το σκουμπρί. Τα ωμέγα-3 που περιέχουν κάνουν το δέρμα πιο σφιχτό λόγω της αντιφλεγμονώδης δράσης τους. Στα λιπαρά ψάρια βρίσκεται σε μικρή ποσότητα και το συνένζυμο Q10 που έχει συσφιγκτική δράση. Μειώστε το κόκκινο κρέας αλλά αντικαταστήστε το με ψάρι, όσπρια συνδυασμένα με ρύζι, σούσι και άλλες πρωτεΐνες υψηλής αξίας.