ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Πώς η αλλαγή των καθημερινών σας συνηθειών μπορεί να βελτιώσει την όψη του δέρματός σας

Για να διατηρήσετε το δέρμα σας νέο, υγιές και χωρίς ρυτίδες, αλλάξτε την καθημερινότητά σας.

Διατροφή

Η σωστή διατροφή θα κάνει τη διαφορά στο δέρμα σας. Η υψηλότερη πρόσληψη βιταμίνης C και η χαμηλότερη πρόσληψη λιπαρών και υδατανθράκων συνδέονται με καλύτερη εμφάνιση καθώς το δέρμα γερνά.

Η αλλαγή της διατροφής βοηθά την εμφάνιση. Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως ψάρια φρούτα και λαχανικά βοηθούν.

Βιταμίνες

Η αντιγηραντική σας κρέμα μπορεί να περιέχει βιταμίνη C ή E. Καλό είναι όμως να προσλαμβάνετε όσο περισσότερες βιταμίνες και αντιοξειδωτικά γίνεται, με τη διατροφή.
Τροφές πλούσιες σε αυτές τις βιταμίνες μπορεί να βοηθήσουν να αναστραφούν τα σημάδια της γήρανσης, όπως ρυτίδες και δυσχρωμία του δέρματος.

Άσκηση

Η άσκηση ωφελεί το δέρμα, το οποίο είναι το μεγαλύτερο όργανό μας. Η σωματική δραστηριότητα βελτιώνει την κυκλοφορία και φέρνει περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες. Επομένως, μπορεί να βοηθήσει το δέρμα στην παραγωγή κολλαγόνου που προστατεύει από τις ρυτίδες. Μη φοβάστε να ιδρώσετε –η άσκηση δεν θα κλείσει τους πόρους.

Πλύντε το πρόσωπο μετά την άσκηση και αποφύγετε τις στενές κορδέλες που μπορούν να παγιδεύσουν τον ιδρώτα και να ερεθίσουν το δέρμα.

Κοιμηθείτε σωστά

Αν δεν κοιμάστε καλά θα φανεί στο πρόσωπό σας: μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια, ωχρό δέρμα και ‘’σακουλιασμένα μάτια’’. Αν έχετε την ίδια στάση ύπνου στο μαξιλάρι για χρόνια θα εμφανίσετε ρυτίδες εκεί που το δέρμα πιέζεται από το μαξιλάρι. Αν κοιμάστε μπρούμυτα θα χειροτερέψουν οι σακούλες κάτω από τα μάτια. Η λύση είναι να κοιμάστε ανάσκελα.

Μακριά από τον ήλιο

Περίπου το 90% της βλάβης του δέρματος οφείλεται στον ήλιο.
Να φοράτε πάντα αντηλιακό, ιδανικά με SPF 30 ή υψηλότερο. Ψάξτε για προϊόντα που περιέχουν zinc oxide, titanium dioxide, ή avobenzone. Να φοράτε καπέλο με γείσο και μακριά μανίκια και να αποφεύγετε τον ήλιο μεταξύ 10:00 και 14:00, όταν είναι πιο δυνατός.

Φροντίδα γερασμένου δέρματος

Καθώς μεγαλώνετε το δέρμα σας αλλάζει. Το σώμα σας δεν παράγει τόσο κολλαγόνο και η ελαστίνη γίνεται πιο ασθενής. Επίσης δεν δημιουργείτε ή χάνετε δερματικά κύτταρα τόσο γρήγορα.
Για να ενισχύσετε το δέρμα σας απολεπίστε, χρησιμοποιήστε σαπούνι που δεν ξηραίνει και ενυδατώστε συχνά. Χρησιμοποιήστε ρετινοειδή για τη μείωση των ρυτίδων και κυρίως μείνετε μακριά από τον ήλιο.

Αποφύγετε το αλκοόλ

Το πολύ αλκοόλ είναι βλαβερό για το δέρμα όπως και για τον οργανισμό. Το αλκοόλ είναι διουρητικό. Προκαλεί απώλεια υγρών στον οργανισμό με αποτέλεσμα το ξηρό δέρμα. Διαστέλλει επίσης τα αγγεία. Με τον καιρό μπορούν να εμφανίσει μόνιμη βλάβη και το δέρμα να παραμείνει κόκκινο.

Κόψτε το τσιγάρο

Το τσιγάρο είναι βλαβερό για το δέρμα. Μετά τον ήλιο έρχεται δεύτερο στην πρόκληση ρυτίδων και ξηρού δέρματος. Κάτω από το μικροσκόπιο μπορείτε να δείτε ρυτίδες και σε 20χρονους ακόμα καπνιστές. Το κάπνισμα μειώνει τη ροή αίματος στο δέρμα και συμβάλλει στη διάσπαση του κολλαγόνου. Λιγότερο κολλαγόνο σημαίνει περισσότερες ρυτίδες.

Καλός καθαρισμός

Με βάση τις ανάγκες του δέρματός σας, μπορείτε να το καθαρίζετε με απαλό σαπούνι ή να το απολεπίζετε τη νύχτα με απαλό scrub και τονωτικό για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων. Στη συνέχεια να εφαρμόζετε κρέμα με ρετινόλη και ενυδατική. (Το λιπαρό δέρμα χρειάζεται και αυτό ενυδάτωση. Ψάξτε προϊόντα χωρίς έλαια.)