ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

5 τροφές που ανακουφίζουν από αλλεργίες

Πριν καταφύγετε σε φάρμακα, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά στη δυσφορία που προκαλεί η αλλεργία.

Ανανάς

Μπορεί να μειώσει τη ρινική καταρροή και τις αλλεργικές αντιδράσεις, ειδικά σε ό,τι έχει σχέση με το άσθμα, αφού ένα από τα συστατικά του είναι το ένζυμο βρωμελαΐνης. Αν δεν μπορείς να βρείτε φυσικό ανανά, μπορείτε να αγοράσετε και συσκευασμένους. Μια καλή ιδέα είναι να τους προσθέσετε σε ένα δροσερό smoothie.

Τόνος

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, και αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα αν προσπαθείτε να καταπολεμήσετε αλλεργίες την Άνοιξη. Τα ωμέγα-3 καταπολεμούν τη φλεγμονή και οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν δύο μερίδες την εβδομάδα έχουν χαμηλότερα επίπεδα αλλεργικής ρινίτιδας και καταρροής.

Κρεμμύδια

Η κερσετίνη που βρίσκεται στα κρεμμύδια τα κάνει ένα αποτελεσματικό φαγητό για την καταπολέμηση των ανοιξιάτικων αλλεργιών. Είναι ένα φλαβονοειδές που περιέχει αντιοξειδωτικά, τα οποία δρουν ως φυσικό αντιισταμινικό. Αναστέλλει την παραγωγή και απελευθέρωση χημικών ενώσεων που παίζουν ρόλο στις αλλεργικές αντιδράσεις του σώματός σας.

Κουρκουμάς

Μια πιθανή βοήθεια για αλλεργίες, η κουρκούμη, γνωστή και ως το βασικό μπαχαρικό στο χρυσό γάλα, περιέχει κουρκουμίνη, ένα αντιφλεγμονώδες χημικό που εμποδίζει τις αλλεργικές αντιδράσεις και την απελευθέρωση ισταμίνης.

Λάχανο τουρσί

Η κατανάλωση τροφίμων που προωθούν ένα υγιές έντερο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και στη μείωση της φλεγμονής – και τα δύο θα βοηθήσουν με τις αλλεργίες.

Το λάχανο τουρσί έχει τόσο αντιφλεγμονώδεις όσο και προβιοτικές ιδιότητες και μπορείς να το προσθέσεις στο τοστ από αβοκάντο, να το ανακατέψεις σε μια σαλάτα, ή απλώς να το συνδυάσεις με μερικά τραγανά τσιπς.