ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Πώς θα διατηρήσετε σταθερά χαμηλό το βάρος σας

Εάν υιοθετήσετε τις παρακάτω συνήθειες θα δείτε το βάρος σας να μειώνεται σταθερά και να παραμένει χαμηλό και μετά από πολύ καιρό.

Επαρκής ύπνος

Μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Annals of Internal Medicine έδειξε ότι οι άνθρωποι που απολάμβαναν 8,5 ώρες ύπνου κάθε βράδυ για διάστημα δύο εβδομάδων έχασαν σχεδόν το διπλάσιο βάρος από αυτούς που κοιμούνταν μόνο για 5,5 ώρες, παρά το γεγονός ότι οι δύο ομάδες ακολουθούσαν ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα διατροφής και σωματικής άσκησης. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο καλός ύπνος εξασφαλίζει καλή ορμονική λειτουργία, επομένως δεν βγαίνει εκτός ελέγχου η δραστηριότητα των ορμονών που ρυθμίζουν την πείνα (γκρελίνη και λεπτίνη). Ούτως ή άλλως οι ειδικοί συνιστούν 7 έως 9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.  

Συχνά γεύματα

Το σώμα χρειάζεται τροφή περίπου κάθε τρεις με τέσσερις ώρες ώστε να αποφευχθεί η κατακόρυφη πτώση στα επίπεδα ενέργειας αλλά και η έντονη πείνα που θα σας οδηγήσει σε κακές διατροφικές επιλογές.

Ισορροπημένα γεύματα

Καθένα από τα βασικά γεύματά σας πρέπει να περιλαμβάνει: 35% πρωτεΐνες, 35% λιπαρά και 30% υδατάνθρακες. Μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition υπέδειξε ότι μια αύξηση στην πρόσληψη πρωτεϊνών συνδυαστικά με μείωση των συνολικών θερμίδων που παίρνουμε από τις τροφές προωθεί την απώλεια λίπους αντί για την απώλεια μυϊκής μάζας στο σώμα. Οι πρωτεΐνες πρέπει να προέρχονται κυρίως από τα αυγά, το κοτόπουλο και το ψάρι, τα λιπαρά από το ψάρι και τους ξηρούς καρπούς και οι υδατάνθρακες από τα λαχανικά, τα φασόλια και τα προϊόντα ολικής άλεσης.

Επιλέξτε τη γυμναστική με βάρη

Καλή η αεροβική, αλλά για να εξασφαλίσετε μεγαλύτερη καύση λίπους πρέπει να «χτίσετε» το μυϊκό σας σύστημα. Η αύξηση της μυϊκής μάζας συνεπάγεται αυτομάτως αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, άρα μεγαλύτερες δαπάνες θερμίδων μέσα στην ημέρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *