ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Οι βιταμίνες που μεταμορφώνουν τα μαλλιά

Η τρίχα αποτελείται κυρίως από κερατίνη που παράγει ο βολβός, συνθέτοντας ουσίες όπως αμινοξέα, μεταλλικά άλατα, βιταμίνες και λιπίδια, που φτάνουν μέχρι αυτόν μέσω του αίματος

Όταν όμως ο οργανισμός δεν εφοδιάζεται με τις κατάλληλες τροφές, ο βολβός αδυνατεί να παράγει αυτές τις ουσίες. Εμπλουτίστε λοιπόν τη διατροφή σας με βιταμίνες της ομάδας Β, βιταμίνη Ε, σίδηρο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ακόρεστα λιπαρά οξέα ω-3 (ωμέγα-3) που θα βρείτε στα ψάρια, στα αυγά, στο άπαχο κρέας, στα φρέσκα λαχανικά και τα φρούτα, στα όσπρια, στο γάλα, στο ψωμί ολικής άλεσης, στα δημητριακά και στο ελαιόλαδο.

Ο χαλκός και ο ψευδάργυρος είναι πολύ σημαντικά ιχνοστοιχεία για την υγεία των μαλλιών και τη σωστή ανακύκλωση των τριχών καθώς συμμετέχουν σε διαδικασίες πρωτεϊνοσύνθεσης. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η βιταμίνη C για την υγεία της τρίχας αφού η βάση του ιστού του τριχοθυλακίου (όπου δημιουργείται αλλά και αναπλάθεται η τρίχα) είναι το κολλαγόνο, και η βιταμίνη C είναι αυτή που συντελεί στη δημιουργία του.

Η υγιεινή διατροφή θα κάνει καλό στην υγεία σας και στα μαλλιά σας αν είναι βέβαια αυτή που σας λείπει. Όταν όμως η τριχόπτωση οφείλεται στα γονίδια, η μάχη είναι εξαρχής χαμένη. Οι βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία, τα βότανα και γενικά κάθε συμπλήρωμα διατροφής δεν έχει όφελος όταν η αιτία της τριχόπτωσης δεν είναι κάτι που λείπει από τον οργανισμό σας ή τα τριχοθυλάκια.

Ορισμένες φορές προτείνονται για τη περιποίηση των μαλλιών ορισμένα βότανα, αιθέρια έλαια όπως το ylang-ylang, ή ακόμα και το ελαιόλαδο και το δαφνέλαιο (περιέχουν βιταμίνη Ε).  Η σύσταση είναι μια μία φορά τη βδομάδα, πριν το λούσιμο, να κάνετε απαλό μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής με λάδι ελιάς για μερικά λεπτά. Έχετε ωστόσο υπόψη ότι, αν τα μαλλιά σας είναι πολύ λιπαρά, ενδέχεται τα λάδια να βαρύνουν την τρίχα και να εντείνουν τη λιπαρότητα.

Αυτό που σίγουρα θα σας χρησιμεύσει είναι να αποφύγετε είναι το σφιχτό δέσιμο των μαλλιών σας, γιατί με τον καιρό αδυνατίζει η τρίχα, το κάπνισμα, το άγχος, το καθημερινό στέγνωμα με πιστολάκι και τη συχνή χρήση χημικών βαφών που καταπονούν τα μαλλιά.