ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Βιταμίνες ειδικά για αντιγήρανση

Ανεξαρτήτως των βιταμινών που χρειάζεται ο οργανισμός ανάλογα την ηλικία και τις διατροφικές συνήθειες, καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ποιες βιταμίνες βοηθούν στην αντιγήρανση.

Είναι βιταμίνες που εντοπίζονται σε λαχανικά, φρούτα και άλλες τροφές που εύκολα μπορείτε να ενσωματώσετε στη διατροφή σας, ώστε να φροντίζετε το δέρμα σας και να διατηρείτε τη νεανική σας εμφάνιση. Η πρόληψη για την αντιγήρανση δεν έχει ηλικία. Ήδη από τα 25, όταν εμφανίζονται οι πρώτες ρυτίδες, μπορείτε να φροντίσετε να εμπλουτίσετε τη δίαιτά σας με τρόφιμα που περιέχουν τις παρακάτω βιταμίνες.

Βήτα καροτίνη 

Μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα.

Εντοπίζεται:

  1. στο βερίκοκο,
  2. το μπρόκολο, 
  3. το κατσαρό λάχανο,
  4. το σπανάκι, 
  5. στην κόκκινη πιπεριά,
  6. την ντομάτα και σε άλλα φρούτα και λαχανικά

Βοηθά στην οικοδόμηση και την ενίσχυση των οστών, των μαλακών ιστών, του δέρματος και των βλεννογόνων. Και άλλες ενώσεις καροτενοειδών έχουν επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες, συμπεριλαμβανομένων της άλφα-καροτίνης που εντοπίζεται: στο καρότο, το πεπόνι και στην κολοκύθα), του γ καροτενίου (στο βερίκοκο και στην ντομάτα) και του λυκοπενίου (στην ντομάτα και στο καρπούζι).

Βιταμίνη C ή ασκορβικό οξύ

Βοηθά στην επούλωση των πληγών και παίζει βασικό ρόλο στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ενισχύει, επίσης, τα επίπεδα της χημικής ουσίας του εγκεφάλου νοραδρεναλίνης, που αυξάνει την εγρήγορση και βελτιώνει τη συγκέντρωση. Στις πηγές της περιλαμβάνονται:

  1. το μπρόκολο,
  2. το γκρέιπφρουτ,
  3. το ακτινίδιο,
  4. το πορτοκάλι,
  5. το πιπέρι,
  6. η πατάτα,
  7. η φράουλα.

Βιταμίνη Ε 

Παίζει καθοριστικό ρόλο στο σχηματισμό των ερυθρών κυττάρων του αίματος και στη διατήρηση των κυτταρικών μεμβρανών, ενώ μπορεί να επιβραδύνει τις αλλαγές που σχετίζονται με την ηλικία. Στα τρόφιμα-πηγές της συγκαταλέγονται:

  1. η μαργαρίνη,
  2. το αραβοσιτέλαιο,
  3. το ηλιέλαιο και
  4. το φύτρο σιταριού.