ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

5 τροφές κατά του άγχους

Αν νιώθετε πίεση από το καθημερινό στρες, βάλτε στη διατροφή σας αυτές τις τροφές: είναι εγγυημένο ότι θα μειώσουν τα επίπεδα άγχους σας, θα σας εξοπλίσουν με ενέργεια και θα σας κάνουν να νιώσει ευφορία.

Αμύγδαλα

O ψευδάργυρος που περιέχουν διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην καλή διάθεση. Και όχι μόνο, αφού πρόκειται για ξηρούς καρπούς πλούσιους σε σίδηρο και λιπαρά οξέα. Το αποτέλεσμα; «Aνεβάζουν» την ενέργεια κατακόρυφα, της οποίας η έλλειψη σας κάνει να νιώθεις αγχωμένη.

Σοκολάτα

Η σοκολάτα μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες), άρα και τα συμπτώματα του στρες. Κι αν επιλέξετε μαύρη σοκολάτα ακόμα καλύτερα, αφού είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Φιστίκια

Έρευνα στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια κατέληξε πως τρώγοντας φιστίκια μειώνεται η αντίδραση του σώματος στο άγχος σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2, εφόσον οι συμμετέχοντες παρουσίασαν «χαμηλότερη αγγειακή σύσπαση σε κατάσταση άγχους και βελτιωμένο νευρικό έλεγχο της καρδιάς», αναφέρει η Sheila G. West, συγγραφέας της μελέτης.

Όμως η Lilian Cheung, διευθύντρια επικοινωνίας και προώθησης υγείας στο Τμήμα Διατροφής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ πιστεύει πως πίσω από τα φιστίκια «κρύβονται» πολλές ακόμη ευεργετικές ιδιότητες. «Το φιστίκι είναι στην πραγματικότητα μια καλή τροφή για τη διαχείριση του άγχους», υποστηρίζει η Cheung επειδή «δεν μπορείς να το καταπιείς γρήγορα». Το άνοιγμα των φιστικιών καθυστερεί τη διαδικασία του φαγητού, κάτι που μπορεί να αυξήσει την ενσυναίσθηση και να μειώσει το άγχος.

Βρώμη

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχει αυξάνουν την παραγωγή σεροτονίνης. Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής, ο οποίος στέλνει «κύματα»… ανακούφισης στον εγκέφαλο. Μπορείτε να την εντάξετε άμεσα στο πρωινό σας, συνδυάζοντάς τη με γάλα ή χυμό φρούτων.

Σπανάκι

Τρία φλιτζάνια σπανάκι εξασφαλίζουν το 40% του μαγνησίου που πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά και το οποίο εμποδίζει την αρτηριακή σας πίεση να εκτοξευθεί στα ύψη σε καταστάσεις άγχους.