ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Περιποίηση του δέρματος στο γυμναστήριο: Τι να κάνετε πριν και μετά

Είναι γνωστό ότι η γυμναστική είναι ευεργετική τόσο για την ψυχική όσο και για την σωματική μας υγεία. Αλλά τι γίνεται με το δέρμα μας; Αυτά είναι όσα πρέπει να προσέξουμε πριν και μετά την άσκηση.

1) Αν μπορείτε, αποφύγετε το μακιγιάζ

Εάν είστε έτοιμοι να πάτε γυμναστήριο, είναι καλύτερο να το κάνετε με ένα καθαρό, χωρίς μακιγιάζ πρόσωπο. Καθώς το σώμα σας θερμαίνεται κατά τη διάρκεια της άσκησης, οι πόροι ανοίγουν και σίγουρα δεν θέλετε το μακιγιάζ να εισχωρήσει στους πόρους.

Φυσικά, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι τόσο άνετοι να βγουν έξω χωρίς μακιγιάζ. Αυτά τα άτομα πρέπει να αναζητήσουν προϊόντα μακιγιάζ που δεν θα φράξουν τους πόρους. Ή δοκιμάστε μια ενυδατική ή ένα αντηλιακό με χρώμα για να σας δώσουν μια μικρή κάλυψη χωρίς να είναι πολύ βαριά.

2) Πάντα να πλένετε το πρόσωπό σας μετά την άσκηση

Είναι πολύ σημαντικό να καθαρίσετε απαλά την επιδερμίδα σας μετά από το γυμναστήριο για να αφαιρέσετε τα βακτήρια και τα υπολείμματα ιδρώτα που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας. Είναι επίσης χρήσιμο να κρυώσει το δέρμα για να αποφευχθεί το σπάσιμο των αιμοφόρων αγγείων και να επιστρέψει η θερμοκρασία του δέρματος σε κανονικό επίπεδο όσο πιο γρήγορα γίνεται.

3) Να έχετε μαζί σας μερικά βαμβάκια με toner

Ένας άλλος τρόπος για να απαλλαγείτε από την υπερβολική βρωμιά είναι με βαμβακάκια που έχετε ποτίσει με toner και περιέχουν δραστικά συστατικά όπως το σαλικυλικό οξύ ή το γλυκολικό οξύ.

Και τα δύο θα βοηθήσουν να φύγει αυτό το στρώμα του ιδρώτα μαζί με οποιοδήποτε υπόλειμμα μακιγιάζ μετά την άσκηση.

Αυτά τα βαμβακάκια, που μπορείτε να έχετε από πριν στην τσάντα του γυμναστηρίου σας, είναι επίσης καλά για να σκουπίσετε το μπροστινό και πίσω μέρος του λαιμού και το στήθος.

4) Επιλέξτε τη σωστή πετσέτα γυμναστικής

Δεν είναι κατάλληλη μια αφράτη πετσέτα. Όσο πιο παχιά η πετσέτα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να διατηρηθούν τα βακτήρια, ακόμα και μετά το πλύσιμο.

5) Κρατήστε τα μαλλιά μακριά από το πρόσωπό σας

Αν έχετε μακριά μαλλιά – αυτό ισχύει τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες – είναι καλύτερα να τα μαζεμένα και μακριά από το πρόσωπό σας κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης.

Αυτό εμποδίζει τη λιπαρότητα αλλά και τα προϊόντα για τα μαλλιά που χρησιμοποιήσατε εκείνη την ημέρα να φράξουν τους πόρους σας.

6) Μην αγγίζετε το πρόσωπό σας!

Γυμναστήρια είναι γεμάτα από μικρόβια και τον ιδρώτα άλλων ανθρώπων. Αυτή η συμβουλή είναι ιδιαίτερα σημαντική για όποιον εργάζεται με διάφορα όργανα γυμναστικής που χρησιμοποιούν και άλλοι, καθώς δεν θέλετε να μεταφέρετε βακτήρια στο δέρμα σας.

7) Χρησιμοποιήστε πάγο για να μειώσετε την ερυθρότητα μετά την προπόνηση

Εάν κοκκινίζετε εύκολα, πάρτε ένα παγάκι και κρατήστε το στο στόμα σας. Μοιάζει περίεργο αλλά έχει αποτέλεσμα. Υπάρχει ένας υποδοχέας θερμοκρασίας στον σκληρό ουρανίσκο του στόματος και επαναφέρει τη θερμοκρασία του προσώπου σας στα φυσιολογικά της επίπεδα.