ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Γιατί τα fillers είναι η αγαπημένη πρακτική των millenials

Από τους σημερινούς 18χρονους έως αυτούς που πλησιάζουν τα 40: τα fillers είναι η πιο κοινή αισθητική παρέμβαση στον κόσμο. Πού οφείλεται η προτίμηση των νέων σε αυτά;

Τα ενέσιμα είναι ολοένα και πιο δημοφιλή: Η Αμερικανική Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής κατέγραψε αύξηση κατά 40,6% στον αριθμό των ενέσιμων που χορηγήθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια. Μόνο στις ΗΠΑ έγιναν περίπου 1,5 εκατομμύρια ενέσεις Botox το 2017 – όταν λιγότεροι από 200.000 άνθρωποι έκαναν αποτρίχωση με λέιζερ το ίδιο έτος.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι τα fillers είναι εξαιρετικά προσβάσιμα: Τη στιγμή που οι πλαστικοί χειρουργοί πρέπει να πιστοποιούνται από το Αμερικανικό συμβούλιο πλαστικής χειρουργικής για να λειτουργούν, οποιοσδήποτε με ιατρική άδεια μπορεί να αγοράσει υλικά για fillers από τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν. Στην Αμερική, πλέον τα βρίσκει κανείς στα γραφεία των δερματολόγων, αλλά και οπουδήποτε ασκείται η ιατρική, από οδοντιάτρους μέχρι γυναικολόγους.

Βασικός λόγος που τα fillers είναι τόσο δημοφιλή είναι ο εξής: Μια χειρουργική επέμβαση εξακολουθεί να παραμένει ταμπού, ειδικά για τους διάσημους, ενώ τα fillers τους επιτρέπουν να αναμορφώσουν τα πρόσωπά τους χωρίς ποτέ να έχει επέμβει νυστέρι.

Η Kylie Jenner δήλωσε πρόσφατα στο Paper Mag ότι «τρομοκρατείται» από την ιδέα μια χειρουργικής επέμβασης, πριν παραδεχτεί ότι ο λόγος που το πρόσωπό της έχει μεταμορφωθεί σε σχέση με την εποχή που ήταν έφηβη είναι τα fillers: “Δεν το αρνούμαι αυτό”, δήλωσε.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι διάσημοι και οι χρήστες του YouTube και Instagram είναι αυτοί που βρίσκονται στο προσκήνιο των συζητήσεων σχετικά με τις ενέσιμες ουσίες, καθώς ήταν η τηλεόραση και η διασημότητα που μας εξοικείωσε με αυτές.

Από το “I’m Getting Plastic Surgery” του 2002, στη δημοφιλή σειρά “Nip/Tuck” και το “I Want a Famous Face” του MTV. Τη σκυτάλη πήρε το Instagram. Βίντεο 30 δευτερολέπτων με το πριν και μετά μιας συνεδρίας για εφαρμογή fillers, γίνονται viral και λαμβάνουν συχνά πάνω από 500.000 προβολές. Ταυτόχρονα, οι ίδιοι οι διάσημοι και influencers των social media μιλούν ανοιχτά για αυτά, επηρεάζοντας το κοινό τους να ακολουθήσει τα χνάρια τους.

Ο Δρ Kevin Brenner, ένας γιατρός του Beverly Hills με πελάτες πολλά αναγνωρίσιμα ονόματα του Χόλιγουντ, θεωρεί τα fillers το πρώτο βήμα για την πλαστική χειρουργική: “Έρχονται και κολλάνε με αυτά, και τελικά καταφεύγουν σε χειρουργική επέμβαση επειδή κάποια στιγμή δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα πια που τους έδιναν στην αρχή τα fillers”.