ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ TOTAL-MAKEOVER.GR

Η αλήθεια για το λίπος!

Οι περισσότεροι θέλουν να απαλλαγούν από αυτό. Είναι ο «εφιάλτης» τους και πέρα από το αισθητικό μέρος, επηρεάζει αρνητικά και την ψυχολογία του ανθρώπου που νιώθει πως έχει περιττό λίπος στο σώμα του.

Αυτές είναι οι αλήθειες για το λίπος που θα πρέπει να γνωρίζετε!

Υπάρχουν περισσότερα από ένα είδος λίπους

Στο σώμα ενός ενήλικα υπάρχουν δύο είδη λίπους, το λευκό και το μπεζ. Το λευκό έχει ως κύρια λειτουργία την αποθήκευση της περίσσειας ενέργειας και την παροχή της στον οργανισμό, όταν αυτή είναι απαραίτητη. Το μπεζ λίπος έχει ως αποστολή να καίει λίπος και γλυκόζη δημιουργώντας θερμότητα προκειμένου να μας κρατήσει ζεστούς όταν βρισκόμαστε σε ψυχρό περιβάλλον. Η συντριπτική πλειοψηφία του λίπους στο σώμα μας είναι λευκό, όμως αν ενεργοποιηθεί η μικρή ποσότητα του μπεζ λίπους μπορεί να κάψει σημαντικά ποσά λίπους.

Το λίπος που μας προστατεύει

Το λευκό λίπος αποθηκεύεται στο σώμα μας υποδόρια, δηλαδή κάτω από το δέρμα αλλά και σπλαχνικά. Το υποδόριο λίπος είναι λιγότερο επικίνδυνο από το σπλαχνικό, το οποίο είναι αποθηκευμένο ανάμεσα στα εσωτερικά όργανα και αποτελεί μεγάλη απειλή για την υγεία.
Ο λόγος είναι ότι απελευθερώνει μεταβολικά προϊόντα απευθείας στην κυκλοφορία του αίματος, όπως ελεύθερα λιπαρά οξέα, τα οποία στην συνέχεια συσσωρεύονται στο συκώτι αλλά και σε άλλα εσωτερικά όργανα. Σε αυτήν την περίπτωση εμφανίζεται λιπώδης διήθηση του ήπατος ή αλλιώς λιπώδες συκώτι. Επιπλέον, η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους επηρεάζει αρνητικά την ρύθμιση της ινσουλίνης άρα και του σακχάρου του αίματος ως επίσης και της χοληστερίνης με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε καρδιακά προβλήματα και διαβήτη τύπου ΙΙ.

Αντίθετα, τα μπεζ λιποκύτταρα εφόσον καίνε ενέργεια αντί να την αποθηκεύουν μπορούν να αποτελέσουν σύμμαχό μας στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και των προβλημάτων που προκαλεί όπως διαβήτης τύπου ΙΙ και καρδιαγγειακά νοσήματα.

Οι τροφές μπορούν να «κάψουν» λίπος

Για να κάψουμε λίπος θα πρέπει να ξοδέψουμε περισσότερη ενέργεια απ’ όση παίρνουμε μέσα από την διατροφή μας. Άρα, μια μελετημένη και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση αποτελούν το χρυσό κανόνα της απώλειας.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ουσίες που μπορούν να τονώσουν το μεταβολισμό μας κι αυτές είναι: τα αντιοξειδωτικά που βρίσκουμε στα φρούτα και στα λαχανικά και ιδίως η βιταμίνη C, το πράσινο τσάι, ο καφές, οι καυτερές πιπεριές, το σκόρδο και ο κουρκουμάς. Καταναλώστε τα παραπάνω με μέτρο δηλαδή την ημέρα: 2 κούπες πράσινο τσάι, 2 κούπες καφέ, μικρές ποσότητες καυτερών στο φαγητό. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα υγείας, είστε έγκυος ή θηλάζετε συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Η διατροφή και η γυμναστική «καίνε» λίπος

Μέσα από μια αλλαγή τρόπου ζωής που περιέχει ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες και τακτική άσκηση. Οι δίαιτες αστραπή θα προκαλέσουν μεγάλες απώλειες μυικού ιστού ρίχνοντας έτσι τον μεταβολισμό και οδηγώντας πολύ γρήγορα στην επαναπρόσληψη των χαμένων κιλών. Επιπλέον, η απώλεια μυϊκού ιστού θα δείξει το σώμα χαλαρό και πλαδαρό.

Το λίπος επιστρέφει!

Το λίπος μπορεί πολύ εύκολα να αποθηκευτεί εκ νέου αν καταναλώσουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίμε. Γι’ αυτό το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης θα πρέπει να μας γίνει τρόπος ζωής.

Τα μασάζ λίπους βοηθούν

Τα μασάζ βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου, βοηθούν στην αποβολή κατακρατήσεων και στην βελτίωση της όψης του δέρματος. Προσέξτε όμως μην το παρακάνετε γιατί αν τραυματιστούν οι ιστοί τότε μπορεί να χαλαρώσει το δέρμα.

Η γυμναστική δεν «σφίγγει» το λίπος

Κάποιοι θεωρούν ότι όταν κάνουμε δίαιτα δεν πρέπει να κάνουμε γυμναστική γιατί «σφίγγει το λίπος» και δεν φεύγει. Η άσκηση δεν σφίγγει το λίπος, τονώνει του μυς και αυξάνει τον μεταβολισμό.

Τα προϊόντα για μείωση πόντων βοηθούν

Βοηθούν στην προσωρινή βελτίωση της όψης του δέρματος και μαζί με το μασάζ που κάνουμε κατά την εφαρμογή, στην αποβολή υγρών από την περιοχή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *